Bedre viden om marked, kunder og kultur giver bedre beslutninger og øget indsigt
Mange virksomheder har alt for lille indsigt i, hvordan deres nuværende eller tidligere kunder oplever det daglige samarbejde eller anvendelse af dine produkter. Derfor bliver mange virksomheder overraskede over resultaterne, når de får taget sig sammen til at foretage en markeds- eller kundeanalyse. I langt de fleste tilfælde får virksomheden værdifulde informationer omkring hvad kunderne synes om dine produkter og dine serviceydelser samt hvad de gerne ser ændret?
Hos New Way Consulting indgår kunde- og/eller markedsanalyser som et vigtigt redskab i enhver strategi- eller forretningsudviklingsproces. For det sikrer, at processerne tager udgangspunkt i, hvad markedet og kunderne forventer. Vi anvender også kunde- og markedsanalyser til at prioritere konkrete strategiske tiltag i forhold til, hvad kunderne synes giver størst værdi. Og kunderne bliver mere tilfredse bare ved, at virksomheden inddrager dem. For herved får de mulighed for at komme af med deres frustrationer og deres hengivenhed overfor virksomheden.
New Way Consulting leverer analyser af høj kvalitet som et solidt beslutningsgrundlag, der skal skabe værdi for udviklingen af vore kunder. Vi har eget software og kan tilpasse vores spørgeskemaer 100% i forhold til dine behov.
Eksempler på specialiserede analyser vi har foretaget: